Pincode Spont account aanpassen
Wat gaan we doen?
In dit artikel laat ik u zien hoe u de pincode, die u gebruikt om de app te openen kunt wijzigen via de backend.
Wijzig uw code
- Ga naar de spont backend
- Druk op uw gebruikers icoon (licht blauwe logo met letter) linksonder in het scherm.
- Druk op "profiel aanpassen"
- Vul vervolgens bij pincode uw
Tips voor de expert:
Wilt u als admin de pincode van een collega wijzigen? Zie dan dit artikel.
Related Articles
Een tweede bedrijf toevoegen aan het account
Wat gaan we doen? Heeft u meerdere bedrijven of meerdere locaties? Voeg ze dan allemaal samen toe onder één Spont account. Hoe dit moet gaan we u in dit artikel laten zien. Voeg een tweede bedrijf toe Ga naar de Spont backoffice via cloud.spont.nl ...
Bon opmaak wijzigen
Wat gaan we doen? In dit artikel gaan we u laten zien hoe u de opmaak van uw klant bon kunt wijzigen. Hoe u kan instellen of u bepaalde informatie wel of niet geprint wil hebben op de bon, hoe u standaard tekst kunt toevoegen aan de bon en hoe u uw ...
Rechten en rollen backend
Wat gaan we doen? In dit artikel gaan we u uitleggen hoe u ervoor kan zorgen dat uw medewerkers verschillende rechten hebben in het systeem. Het wijzigen van iemands rol en daarbij die gene z'n rechten in het systeem werkt alleen als ie de status ...
Omzet Export maken
Wat gaan we doen? In dit artikel gaan we u laten zien hoe u uw omzet rapporten kunt exporteren vanuit de Spont backend naar uw computer. Download uw export per periode Ga naar de Spont backend. Ga via de donkere balk naar "rapporten". Selecteer over ...
Producten aan en uit zetten per platform
Wat gaan we doen? In dit artikel gaan we u laten zien hoe u bepaalde producten of categorieën aan of uit kan zetten op verschillende platformen (onderdelen) van uw POS systeem. Zet producten of categorieën uit per onderdeel Ga naar de Spont backend. ...