Order geschiedenis van een klant terugkijken
Wat gaan we doen?
Gebruikt u de klanten feature van Spont en wilt u zien wat een klant van u bij eerdere bezoeken heeft besteld? Dan is dit artikel van toepassing voor u.
Klant geschiedenis
Ga op de iPad naar Klanten en houd de naam van de klant ingedrukt voor 2 seconden. Vervolgens komt er een menuutje in het scherm, druk op geschiedenis.
Tip voor de pro gebruikers
- Wil je aan een betaalwijze toevoegen dat dit alleen gebruikt kan worden bij bestaande klanten? Dit doe je in de backend, kijk hiervoor naar dit artikel.
Related Articles
Een nieuwe klant toevoegen via de ipad
Wat gaan we doen? In dit artikel gaan we u laten zien hoe u via de ipad nieuwe klanten kunt toevoegen aan uw kassa. Op deze manier kunt u rekeningen gemakkelijk doorsturen naar deze klant. Voeg een klant toe Ga via de blauwe manage knop naar je ...
Order overzicht in de ipad
Wat gaan we doen? In dit artikel laten we u zien waar u een overzicht van openstaande en afgesloten orders/rekeningen kunt vinden in de app. Via hier kunt u rekeningen heropenen, de bon mailen van een afgesloten rekening en bestellingen crediteren. ...
Overzicht van openstaande cadeaubonnen
Wat gaan we doen? In dit artikel laten we u zien waar u al uw openstaande cadeaubonnen kunt vinden in de ipad. Cadeaubonnen overzicht Ga via instellingen naar cadeaubonnen in het menu. Hier zie je de cadeaubon-nummers met de originele begin waarde en ...
Rekening splitten
Wat gaan we doen? In dit artikel gaan we u laten zien hoe u een rekening van een klant kunnen splitten op de ipad. Split de rekening Ga naar de app. Selecteer de producten. Druk op de drie puntjes rechtsboven. Druk op bonnen combineren. Klik op de ...
Bonnen splitsen
Wat gaan we doen? In dit artikel laten we u zien hoe u rekeningen van een klant kunt splitsen per product. Door dit artikel te lezen weet u zo meteen dus hoe u één gezamenlijke rekening kan opdelen in twee verschillende bonnen. Gebruik bonnen ...