In contact komen met Spont
Wat gaan we doen?
In dit artikel worden de makkelijkste manieren uitgelegd om in contact te komen met Spont.
Via Whatsapp
De meest gebruikte manier op contact op te nemen met Spont is via whatsapp. Dit werkt het beste omdat wij zo meteen weten van welk bedrijf u bent en wat voor contact er eerder is geweest.
Via de mail
De laatste optie is een email te versturen naar het volgende email adres:
help@spont.nl
Related Articles
Spont training
Wat gaan we doen? Dit help document werkt als een training voor de ipad. Alles wordt even kort uitgelegd en een paar veel voortkomende situaties worden kort besproken. Bij nieuwe klanten geven wij deze training voor de ipad, dit hoort bij het ...
Ipad koppelen aan het Spont POS systeem
Wat gaan we doen? In dit artikel laten we u zien hoe u zelf een ipad kunt toevoegen aan het Spont POS systeem. Spont wordt een app op uw Ipad, om deze te kunnen installeren zal u eerst Testflight moeten installeren. Wij maken gebruik van Testflight ...
Producten aanmaken
Wat gaan de doen? In dit help document gaan we u laten zien hoe u producten aan kunt maken in uw Spont kassa. Dit doen we door eerst stapsgewijs de basis uit te leggen. Daarna zal dieper ingegaan worden op de uitgebreide product instellingen voor wie ...
Attributen
Wat gaan we doen? In dit artikel gaan we u laten zien hoe u attributen kunt instellen in de kassa. Binnen Spont zijn attributen extra opties die toegevoegd kunnen worden aan een product wanneer deze wordt besteld. Veel gebruikte voorbeelden zijn: ...
Volgorde van categorieën en producten aanpassen
Wat gaan we doen? In dit document laat ik u zien hoe u zelf gemakkelijk de volgorde van uw categorieën en producten kunt aanpassen door ze te verslepen naar de juiste plek. Wijzigingen doorvoeren binnen uw kassa zoals deze doen wij via de backoffice; ...